بالانس آکادمی

(زمان مطالعه: 1 - 2 دقیقه)

به عقیده‌ی ما اصول لاغری نه تنها پیچیده نیستند بلکه ساده و بسیار قابل درکند. به عبارت دیگر لاغر شدن به همان سادگی است که فکرش را هم نمی‌کنید. اصل اساسی لاغری و چربی سوزی ایجاد بالانس درست در ورودی و خروجی کالری است که بر پایه‌ی تغذیه و تمرین استوار است .
هدف ما این نیست که شما لاغر شوید. ما می‌خواهیم به جای ماهی، ماهی گیری را به شما بیاموزیم.


هدف ما این است که شما با یک بار حضور در این دوره لاغر شوید ، مو به مو لاغر شدن و زندگی سالم را یاد بگیرید و بتوانید مادام‌العمر از این آموزه‌ها بهره ببرید .
آکادمی بالانس جاییست که مسیر دقیق و درستِ مخصوصِ خود شما ، سبک زندگی و تیپ بدنیتان به شما نشان داده خواهد شد و در آموزش‌های‌ این دوره به صورت عملی زندگی سالم را یاد خواهید گرفت . برای تمام موانع پیش روی شما راه حل‌ هایی پیش‌بینی شده ، از جمله خروج از استپ وزنی . همچنین ارتباط مستقیم با خود من از شرایط این دوره هست تا هر زمان احساس کردید به کمک نیازمندید با هم راه را پیدا کنیم .

هر بدن از فرماندهی به نام ذهن پیروی می‌کند. درست است که تغییر فیزیک تابعی از اصول تمرین و تغذیه است اما تا زمانی که ذهنِ شما به هر دلیل شما و هدفتان را همراهی نکند کارِ بسیار مشکلی پیش رو دارید. دلایلی نظیر تنبلی، سختی، عادات بد، منفی بافی، عدم اعتماد به موفقیت و از همه مهمتر عدم آگاهی‌ نسبت به مسیر و ‌اصول مورد نیاز ...

تغذیه، تمرین و آگاهی شعار ما در آکادمی بالانس است. مهمترین کاری که ما در آکادمی انجام می‌دهیم دادن آموزش‌های لازم ، همراه کردن ذهن و تغذیه دادن به ذهن از طریق انتقال آگاهی به افراد است. می‌خواهیم به کمک ذهن مسیری سخت را آسان و لذت بخش کنیم. چون بدون لذت بردن از مسیر رسیدن به هدف بسیار مشکل است.

فرشاد حبیب زاده
میترکونیم بدن مزومرف خودم با کمک شما تیم قوی
امیدوارم که این بار بشه چربی های بدنمو نابود کنم
0
فرشاد حبیب زاده
میترکونیم
0
فرشاد حبیب زاده
میترکونیم
-1
فرشاد حبیب زاده
میخام بدن مزورفمو شکست بدم
0
فرشاد حبیب زاده
بدن من مزموزف هستش
0
فرشاد حبیب زاده
نظری ندارم
0
فرشاد حبیب زاده
بدن من به سختی پایین میاد به راحتی میاد بالا ??‍♂️
0

1000 کاراکترهای باقی مانده


logo

هدف ما در آکادمی بالانس، آموزش و ارتقا سطح دانش در حوزه سلامت و تناسب اندام است. به نحوی که شرکت‌کنندگان در پایان دوره‌ها بتوانند سبک سالم زیستن را یاد بگیرند.